środa, 30 lipca 2014

HOBBY PASJOMATKI #4: BIŻUTERIA I DODATKI

Jest taka kobieta, która nie lubi biżuterii? Jeśli jakieś są, to ja ich nie znam i zapewne wiele ich nie ma. Te zaś, które lubią, mają w tej kwestii najprzeróżniejsze gusta. Jeśli chodzi o mnie, to nie znoszę złota - żółtego i różowego - wszystko rozbija się o kolor, który zwyczajnie mi się nie podoba. Moi bliscy wiedzą więc, że nie ma sensu mi takiej kupować, bo nawet na największą okazję nie założę.

źródło/source: http://www.restyle.pl/, modelka: Ewelina Walecka, prawa do zdjęcia posiada Restyle.pl
Białe złoto jest znacznie piękniejsze, ale jeszcze bardziej podoba mi się srebro, zwłaszcza, że ie ma już problemów z tym, że ciemnieje. Nie można się na mnie obłowić, bo prócz pary srebrnych kolczyków, pierścionka zaręczynowego i obrączki ślubnej - reszta mojej biżuterii jest wykonana np. z pewteru, cynku, wstążek, koralików, szkiełek (stylizowanych na kamienie ozdobne czy kryształy), bo jeszcze bardziej od wartości materiału cenię sobie jej oryginalność.

Na swoją biżuterię poluję w sieci, po wszelkiego rodzaju sklepach z modą i biżuterią alternatywną. Bardzo w tek kwestii cenię sobie sklep Restyle.pl, którego właścicielką jest Ewelina Walecka, który w swej ofercie ma nie tylko wiele ciekawej biżuterii - kolczyki, naszyjniki, kolie, bransolety, pierścionki, kamee (mogące również służyć jako wisiorki), ale nawet oryginalne spinki/klamry do włosów. Często są to unikalne produkty np. powstałe przy współpracy z Euflonicą. Znajdziemy tam oczywiście, jak na sklep z modą alternatywną przystało, wiele dodatków - torebki, toczki, kapelusze, czapki, pasy, rękawiczki, parasolki no i oczywiście podstawowy asortyment - odzież. Przy okazji popromuję trochę sklep, bo muszę przyznać, że zawsze byłam zadowolona z zakupów w nim, gdy miałam problem z doborem rozmiaru ubrania, pani Ewelina doradziła i tylko raz musiałam zwrócić towar (bez żadnych problemów), bo choć rozmiar ok, to źle na mnie się układał. Co prawda nie uświadczyłam tam darmowej przesyłki, ale za to do większych zamówień zawsze dorzucano mi jakiś fajny gratis. :) Kilka cudeniek z tego sklepu możecie obejrzeć poniżej:

źródło/source: http://www.restyle.pl/, prawa do zdjęcia posiada Restyle.pl

źródło/source: http://www.restyle.pl/, modelka: Ewelina Walecka, prawa do zdjęcia posiada Restyle.pl

źródło/source: http://www.restyle.pl/, modelka: Ewelina Walecka, prawa do zdjęcia posiada Restyle.pl

źródło/source: http://www.restyle.pl/, modelka: Ewelina Walecka, prawa do zdjęcia posiada Restyle.pl

źródło/source: http://www.restyle.pl/, prawa do zdjęcia posiada Restyle.pl

źródło/source: http://www.restyle.pl/, prawa do zdjęcia posiada Restyle.pl

źródło/source: http://www.restyle.pl/, prawa do zdjęcia posiada Restyle.pl

Kolejne miejsce, w którym można znaleźć ciekawe i oryginalne biżuterię i dodatki to Black Garden - sklep gotycki/alternatywny (PS. tak poza tematem - fajne, nie? ;D), wszelkiego rodzaju polskie i zagraniczne sklepy z modą gotycką, alternatywną, oraz serwisy typu ebay czy Allegro.

Dlaczego kocham taką biżuterię? Bo jest inna, wyróżnia się w tłumie, przyciąga wzrok, dobrze dobraną mogę nosić nawet gdy obowiązuje mnie tzw. "dress code". A jeśli i Was zaintrygowała, to zapowiadam, że za jakiś czas będzie konkurs, w którym będzie można wygrać nietuzinkowe kolczyki lub klipsy. :)

8 komentarzy:

  1. Kurcze, choć nie w moim stylu, to niektóre naprawdę robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I te kolczyki to wszystkie zwykłe. Nie mam tzw. tuneli (a więc i kolczyków do nich) bo mi się zwyczajnie nie podobają, no i chyba podziurawione tunelami miejsca muszą koszmarnie wyglądać bez kolczyków.

      Usuń
    2. oj pewnie tak. Nawet z to jakieś... nie...

      Usuń
    3. No ale są tacy, którym się podobają, nie oceniam ich. Ja bym się nie zdecydowała, zwłaszcza na takie duże, bo dla mnie to okaleczanie ciała, z którego ciężko zrezygnować i ciężko ukryć gdy się rozmyślimy. Dla mnie taka ingerencja w moje ciało wchodzi w grę tylko wtedy, jeśli pozostawia mi możliwość przynajmniej jej zasłonięcia, jeśli się jakimś cudem rozmyślę (np. tatuaż na łopatce). Wracając jednak do tuneli - wystarcza mi ich bezpieczna namiastka w postaci kolczyków typu fake-plug (jak te króliczki i kotki).

      Usuń
  2. Ja tez nie lubię żółtego złota - nosze tylko srebro i białe złoto. Nawet obrączki mamy z mężem "białe".
    Biżuteria, która przedstawiłaś, jest piękna, ale wymaga bardzo wyrazistej urody "nosicielki". szara myszka w tym zginie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem? Na pewno z racji na gabaryty nie można przesadzić w kwestii ilościowej, jak stawiamy np. na nausznice (np. macka albo skrzydełko - na cale ucho), to ewentualne pozostałe dodatki należy dobierać z rozsądkiem.

      Usuń
  3. ja kocham białe złoto, ale obrączkę mam z białym i zółty ale nie starndardowa pol na poł tylko w szachownice bo nie lubie standardów.... co do kolczyków to są też takie która nie rozpychają dziurek (takie oszukane) a wygladaja jak te co pokazałaś... pozdr i zapraszam do nas www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam wcześniej - wszystkie zaprezentowane tu kolczyki są zakładane na zwykłe dziurki (nie rozpychają ucha), to właśnie są te, jak je nazwałaś - "oszukane", inaczej fake-plugi. :)

      Usuń