sobota, 14 czerwca 2014

PLANK - KONTYNUUJEMY WYZWANIE (wersja dla zaawansowanych)

Na początku maja zachęcałam do wspólnego ćwiczenia DESKI określanej również mianem ćwiczenia PLANK. Nie miałyście jeszcze okazji zacząć? Odsyłam ponownie do tamtego postu i polecam uważnie przestudiować obrazek pokazujący partie mięśni pracujące podczas ćwiczenia - to wystarczająco motywujące. Tymczasem osoby które przebrnęły przez wyzwanie 30-dniowe i są w stanie "plankować" przez pięć minut (choćby i z przerwami), zapraszam do kontynuowania wyzwania w wersji rozbudowanej.

źródło/source: http://rollingout.com/health/fitness-plan-five-minute-ab-workout/6/#_
Wyzwanie będzie polegało na codziennym wykonywaniu wymiennie kilku rodzajów deski w przeciągu pięciu minut. Myślę, że nawet bardzo zapracowana mama jest w stanie znaleźć te 5 minut w ciągu dnia. :)

Poniżej przedstawiam zestawienie wspomnianych ćwiczeń wraz z kolejnością i czasem ich wykonywania. Myślę, że jakość obrazka jest wystarczająco dobra nawet do tego, żeby ją wydrukować i powiesić w widocznym miejscu - nie tylko dla instrukcji, ale również jako motywator by nie szukać wymówek.

źródło/source: http://dwalters129.tumblr.com/post/73414983360/sweatyglamgirl-5-minute-plank-workout-plank
Zapraszam do wspólnych ćwiczeń. Pamiętajmy, że aktywność fizyczna ma nie tylko korzystny wpływ na naszą sylwetkę, ale i na nasze zdrowie. Zadbajmy więc o siebie dla naszych najbliższych i dajmy im przykład, że o zdrowie warto dbać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz